Care Refresh Dji Do Mini 3 Pro (12 Miesięcy) dji na Handlujemy pl

0 ocen - 0 recenzji

Cena kup teraz
409,00 PLN GetBack Money Niska cena   z 1 sztuk
Wybierz opcje
Brak ofert, bądź pierwszy
Koniec oferty : 2024-03-21 12:00:00
Idź do sklepu Zobacz szczegóły
Informacje o sprzedającym
Pewny Sprzedawca
 Paypal Payu Przelewy24
Koszty dostawy
  • Odbiór osobisty 0,00 PLN
  1. Lokalizacja: Śląskie, Częstochowa
  2. Wysyłka w ciągu [dni]: Zapytaj sprzędawcę
  3. Do końca pozostało: 
  4. Produent:  dji
  5. Inne oferty produenta: Dji
95 Wyświetleń

Parametry

  • StanNowy
  • ProducentDji
  • EAN6941565927835

Opis przedmiotu aukcji

Care Refresh Dji Do Mini 3 Pro (12 Miesięcy)

Care refresh DJI do Mini 3 Pro (12 miesięcy) Kompleksowa ochrona z DJI Care Refresh DJI Care Refresh to kompleksowa ochrona Twojego drona, które zapewni Ci swobodny i pewny lot, bez obaw o uszkodzenie sprzętu. Pakiet Serwisowy można aktywować jednorazowo do 48 godzin od aktywacji (pierwszego uruchomienia) drona bądź w późniejszym terminie po przesłaniu weryfikacyjnego materiału wideo do DJI 1. *Care Refresh+ (Plus) dostępne na stronie Producenta DJI.com Flyaway Coverage DJI Care Flyaway to dodatkowa usługa w planie serwisowym DJI Care Refresh, która pozwala na otrzymanie zupełnie nowego drona w razie, gdyby poprzedni odleciał z niewiadomych przyczyn i nie udało się go odzyskać. W przypadku nieintencjonalnego zagubienia drona wystarczy uiścić odpowiednią opłatę serwisową, aby otrzymać całkowicie nowy produkt. DJI Care Refresh (plan roczny) oferuje dwie wymiany, w tym jedną możliwość skorzystania z Flyaway Coverage. DJI Care Refresh (pakiet 2-letni) oferuje trzy wymiany, w tym dwie szanse na skorzystanie z Flyaway Coverage. *DJI Care Refresh+ oferuje jedną szansę wymiany w przypadku uszkodzenia lub jedną ochronę Flyaway w drugim roku. *Aktywuj Flyaway Coverage przez powiązanie: *Aby skorzystać z Flyaway Coverage, użytkownik musi powiązać swoje konto DJI oraz kontroler zdalnego sterowania z dronem za pomocą aplikacji DJI Fly. Jeśli nie zrobi tego przed ewentualną ucieczką urządzenia, nie będzie mógł skorzystać z usługi wymiany. Wróć do wykonywania lotów szybciej DJI Care Refresh pozwala na pominięcie procesu oceny i wyceny szkód. Centrum serwisowe DJI odeśle wymieniony sprzęt, gdy tylko otrzyma uszkodzonego drona oraz opłatę za wymianę. Wznieś się z powrotem w powietrze w mgnieniu oka.Wykupując DJI Care Refresh ochraniasz swojego drona przed m.in. upadkiem, utopieniem, kolizją czy wypadkiem spowodowanym zakłóceniem sygnału pracy drona. DJI Care Refresh obejmuje również wypadki wywołane z winy operatora. Pokrycie szkód wyrządzonych przez wodę Wymienimy Twojego drona w razie wypadku, nawet jeśli ulegnie on uszkodzeniu przez kontakt z wodą. Gdy zdarzy się wypadek 1. Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła drona do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh. 2. Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh. 3. Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę za wymianę i dostaje inny egzemplarz bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła. 4. Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką. *Warunkiem skorzystania z ochrony jest dostarczenie wraku drona do centrum serwisowego producenta. Dwie wymiany, Swoboda operowania Za niewielką dodatkową opłatą, usługa DJI Care Refresh oferuje dwie wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu jednego roku, obejmując uszkodzenia powstałe m.in. w wyniku kolizji lub kontaktu produktu z wodą. Uszkodzony sprzęt zostanie wówczas wymieniony na nowy lub r...

Waga : - kg Model : ProArt PA328QV Przy większym zamówieniu wysyłka gratis. Wysyłka w 24 godziny. Producent : Dji Kategoria: Gwarancje i ubezpieczenia ( 205815 c67be862-b4db-4389-afe7-3eb1af989d46 ) Dodatkowe parametry wysłki podczas zakupu w sklepie EAN : 6941565927835
<strong>Care Refresh Dji Do Mini 3 Pro (

Dostawa i płatności już od 0,00 PLN

Pokaż więcej
Pierwsza sztuka Kolejna sztuka Maks. w paczce Wysyłka w ciągu [dni]
Odbiór osobisty---------
Informacje o płatnościach:
  • Płatność internetowa lub płatność kartą
  • Przelew bankowy
  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
Punkty odbioru
Użytkownik nie posiada zdefiniowanych punktów odbioru. Skorzystaj z danych teleadresowych udosępnionych przez sprzedającego.

Dodatkowe informacje USER_6357370

Pokaż więcej

  • Waga : - Kg
    Przy większym zamówieniu wysyłka gratis.
    Wysyłka w 24 godziny.
    Producent : Dji
    Kategoria: Gwarancje i ubezpieczenia ( 205815 c67be862-b4db-4389-afe7-3eb1af989d46 )
    Dodatkowe parametry wysłki podczas zakupu w sklepie
    EAN : 6941565927835

Informacje o sprzedającym USER_6357370

Pokaż więcej
  • Handlujemy.pl sp. z.o.o.
  • Ul. Gen. J. Dąbrowskiego 8 lok 12
  • NIP: 8943047686
  • REGON: 022203335

Gwarancja 12 miesięcy

Pokaż więcej
  • RODZAJ GWARANCJI

    producenta/dystrybutora

    OKRES GWARANCJI

    12 miesięcy

    1. Sprzedawca odpowiedzialny jest wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie za wadę fizyczną uznaje się niezgodność dostarczonego produktu z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty wydania mu danego produktu przez Sprzedawcę.
    2. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
    3. W celu umożliwienia Sprzedawcy rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupy tego produktu lub produktów z opisem reklamacji.mi przepisami prawa.

Reklamacje 356 dni

Pokaż więcej
  • CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI

    2 lata

    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

    Dodatkowe informacje

    Przed przystąpieniem do reklamacji zachęcamy w pierwszej kolejności do kontaktu ze sprzedawcą poprzez e-mail lub telefonicznie.

    PROCEDURA REKLAMACYJNA:

    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

    1. Formularz reklamacji 

    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu 

    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami i dodatkami w oryginalnym opakowaniu oraz z kopią dokumentu zakupu (paragon lub faktura).

    3. Wysyłka

    Reklamowany produkt należy wysłać na wskazany przez sprzedawcę w korespondencji e-mail adres.

    3. Opłata za wysyłkę

    Opłata za wysyłkę uzalezniona jest od towaru oraz od sprzedawcy. W większości przypadków odbywa się ona tą samą drogą co zakup oraz jest bezpłatna. Aby poznać warunki opłat za wysyłkę w procedurze reklamacji, prosimy o kontak ze sprzedawcą.

Zwrot towaru 14 dni

Pokaż więcej
  • Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Koszt zwrotu

    Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.

    Dostępne możliści wysyłki zwrotu towaru :

    Allegro Paczkomaty InPost

    Allegro Paczkomaty InPost pobranie

    Allegro miniKurier24 InPost

    Allegro Kurier24 InPost

    Allegro miniKurier24 InPost pobranie

    Allegro Kurier24 InPost pobranie

    Allegro ORLEN Paczka

    Allegro One Box, One Kurier

    Allegro One Punkt, One Kurier

    Allegro Odbiór w Punkcie UPS

    Allegro Punkty Poczta, Żabka

    Allegro One Box, One Kurier - dostawa dzisiaj

    Allegro Punkty Poczta pobranie

    Allegro One Kurier - dostawa jutro

    Allegro One Kurier - dostawa dzisiaj

    Allegro Pocztex Kurier 48

    Allegro Kurier Pocztex

    Allegro Kurier UPS

    Allegro Przesyłka polecona

    Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie

    Allegro Kurier Pocztex pobranie

    Allegro Kurier UPS pobranie

    Allegro ORLEN Paczka pobranie

     

    Warunki zwrotu, koszt zwrotu, rodzaj przesyłki oraz adres do zwrotu zostanie podany przez sprzedawcę.

     

     

    Jak zwrócić?

     

    Jeśli zamawiasz zakupiony towar poza granice Polski, mogą obowiązywać inne zasady zwrotu, reklamacji, gwarancji oraz kosztów.

     

    Więcej informacji znajdziesz w regulaminie platformy handlowej Handlujemy.pl