Sensotwórczość. Jak Zarządzać Pracownikami Wiedzy We Współczesny mt biznes na Handlujemy pl

0 ocen - 0 recenzji

Cena kup teraz
47,90 PLN GetBack Money Niska cena   z 1 sztuk
Wybierz opcje
Brak ofert, bądź pierwszy
Koniec oferty : 2024-03-21 12:00:00
Idź do sklepu Zobacz szczegóły
Informacje o sprzedającym
Pewny Sprzedawca
 Paypal Payu Przelewy24
Koszty dostawy
  • Odbiór osobisty 0,00 PLN
  1. Lokalizacja: Śląskie, Częstochowa
  2. Wysyłka w ciągu [dni]: Zapytaj sprzędawcę
  3. Do końca pozostało: 
  4. Produent:  mt biznes
  5. Inne oferty produenta: Mt Biznes
25 Wyświetleń

Parametry

  • StanNowy
  • ProducentMt Biznes
  • EAN9788382311884

Opis przedmiotu aukcji

Nowe podejście do zarządzania, budowania zespołów i wytwarzania wartości przez firmy. Jednym z charakterystycznych elementów nowego świata, opartego na informacji, wiedzy i kapitale niematerialnym, jest nowy typ pracownika. Pracownicy wiedzy (ang. knowledge workers) właściwie dominują dziś we wszystkich branżach. Na takie osoby nie działają konwencjonalne systemy motywacyjne, nie chcą być zasobem, kosztem czy trybem w maszynie. Chcą się uczyć i stale rozwijać, ale nie tylko w ramach wyznaczonych formalnie procesów edukacyjnych. Dla pracowników wiedzy uświadomienie sobie sensu własnej pracy i podejmowanych wysiłków jest warunkiem koniecznym do zaangażowania się. Powstaje pytanie: czy Ty, Twoja firma lub jej menedżerowie jesteście gotowi zarządzać takim intelektualnym kapitałem? Bo jeśli zastosujecie stare metody wobec nowego typu pracownika, to się nie uda. Pracownicy wiedzy odejdą gdzie indziej. Bez wahania. Dlatego doktorzy biznesu: Joanna Heidtman i Piotr Piasecki świadomi tego nowego paradygmatu napisali Sensotwórczość – publikację pełną konkretnych narzędzi pozwalających skutecznie przewodzić pracownikom wiedzy we współczesnych firmach oraz sprawnie nawigować po zmiennej rzeczywistości biznesowej. Książka oparta jest na przypadkach konsultingowych oraz zbudowana wokół warsztatów prowadzonych przez autorów dla kadry menedżerskiej w wielu polskich firmach. Liderzy znajdą więc w niej swoje rzeczywiste dylematy i wyzwania, na które autorzy dają krótkie i skondensowane podpowiedzi, przedstawiają sprawdzone techniki i konkretne wskazówki. Duet Heidtman & Piasecki wziął pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Autorzy zajmują się zarówno kapitałem ludzkim (różnorodne zespoły, przywództwo tworzące wartość), organizacyjnym (innowacyjność, uczenie się, metody wspierające współdziałanie, otoczenie sprzyjające tworzeniu wartości), jak i kapitałem relacyjnym (sieci społeczne). A przede wszystkim pokazują konkretne metody (m.in. Team Mirror, ILead, Przywództwo 7 planet) wykorzystywane do motywowania, przeprowadzania przez zmiany czy do rozwoju współczesnych zespołów. *** Czytelniku, który wziąłeś tę książkę do ręki i czytasz te słowa, wiedz, że masz przed sobą znakomite kompendium wiedzy, a zarazem narzędzie diagnozy i samodoskonalenia, stworzone po to, by pomóc Ci lepiej odnajdywać się w błyskawicznie zmieniającym się świecie biznesu, rynku, organizacji i zarządzania. To pierwsza polska książka, która kompetentnie i wyczerpująco opisuje zasadniczą zmianę w pojmowaniu zjawisk mikro- i makroekonomicznych (zmianę paradygmatu) oraz przejawianie się tej zmiany w nastawieniu i motywacjach najmłodszych generacji pracowników. Wojciech Eichelberger, psychoterapeuta, coach, trener, doradca biznesu, współtwórca i dyrektor Instytutu Psychoimmunologii (IPSI) Sensotwórczość to książka pełna wdzięczności i pragnienia harmonii, zachęcająca do głębszego poszukiwania sensu w pracy i otoczeniu, w którym się żyje. Podpowiada, w jaki sposób nasza życiowa energia może być w pełni wykorzystana i stać się impulsem do pozytywnych zmian. Sam często zadaję sobie pytania: Kim jestem? Po co żyję? I jaką wartość mogę wnieść do świata. Odpowiedzi na nie sprawiają, że staję się wrażliwszy na otoczenie. Marek Kamiński, polski polarnik, podróżnik, przedsiębiorca Od kilkunastu lat obserwujemy na całym świecie powolną, ale utrwalającą się zmianę roli, jaką praca odgrywa w naszym życiu. Coraz więcej ludzi upatruje w niej nie tylko sposobu na zapewnienie sobie odpowiednich środków finansowych, ale przede wszystkim celu, dla którego warto żyć. Dotyczy to w szczególności pokolenia urodzonego po roku 1990, a już obecnego na rynku pracy. Firmy, które nie zrozumieją tego na czas, niech nie liczą na zaangażowanie swoich pracowników, a może wręcz na chętnych do pracy. Prof. Andrzej Blikle,profesor matematyki, pracownik Polskiej Akademii Nauk i członek Academia Europaea, w latach 1990–2010 kierował firmą A. Blikle *** dr Joanna Heidtman – psycholog i socjolog, konsultant biznesu, doradca i coach. Wykładowca na studiach podyplomowych Uniwersytetu SWPS. Współzarządzająca w firmie konsultingowej Heidtman & Piasecki Business Doctors. Wiedzę i doświadczenie zdobywała m.in. w University of South Carolina i Cornell University w USA. W Pracowni Procesów Grupowych w IS UJ przez 14 lat prowadziła badania dotyczące konfliktów i dynamiki grupowej. Zajmuje się tematyką zmiany, kultury organizacyjnej i zespołów wysokiej efektywności. Wspiera organizacje w zakresie radzenia sobie ze stresem i niepewnością w sytuacjach kryzysowych. Jej publikacje pojawiły się w takich pismach naukowych i popularnych jak: „Harvard Business Review”, „Coaching”, „Newsweek Psychologia”, „Zwierciadło” czy „Sens”. Współpracuje jako ekspert z portalami internetowymi, stacjami radiowymi i telewizyjnymi. Prowadzi indywidualne sesje coachingowe, wykłady, warsztaty i programy rozwojowe dla liderów. Piotr Piasecki – ekspert zarządzania i przywództwa, konsultant, trener i coach. Współzarządzający w firmie Heidtman & Piasecki Business Doctors i Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego. Doświadczenie zdobywa, pełniąc funkcje menedżerskie i przywódcze w biznesie i poza nim. Specjalizuje się w zmianach organizacyjnych i zarządzaniu strategicznym. Opracował koncepcje „Kapitalnej firmy”, modelu kompetencji liderów zmiany, oraz „Przywództwa 7 planet”. Stosuje autorskie metody wspomagania menedżerów i liderów w osiąganiu celów i rozwoju przywództwa. Interesuje się kapitałem intelektualnym, kulturą organizacyjną i uczeniem się. Na co dzień zaangażowany aktywista społeczny i ekspert sektora usług rozwojowych. Jako prezes Polskiej Izby Firm Szkoleniowych współpracuje z wieloma instytucjami z otoczenia biznesu i edukacji. Jest autorem licznych wystąpień, wykładów i publikacji dotyczących zarządzania oraz rozwoju. Tytuł Sensotwórczość. Jak zarządzać pracownikami wiedzy we współczesnych organizacjach wyd. 2022 Autor Joanna Heidtman,Piotr Piasecki Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382311884 ISBN 9788382311884 Kategoria Biznes,ekonomia,marketingarządzanie Liczba stron 288 Format 14.1x21.8x1.5 cm Rok wydania 2022 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 2
Nowe podejście do zarządzania, budowania

Dostawa i płatności już od 0,00 PLN

Pokaż więcej
Pierwsza sztuka Kolejna sztuka Maks. w paczce Wysyłka w ciągu [dni]
Odbiór osobisty---------
Informacje o płatnościach:
  • Płatność internetowa lub płatność kartą
  • Przelew bankowy
  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
Punkty odbioru
Użytkownik nie posiada zdefiniowanych punktów odbioru. Skorzystaj z danych teleadresowych udosępnionych przez sprzedającego.

Dodatkowe informacje USER_1581661

Pokaż więcej
  • Dostępny Od Ręki
    Przy większym zamówieniu wysyłka gratis.
    Wysyłka w 24 godziny.
    Producent : Mt Biznes
    Kategoria: Książki > Biznes i Ekonomia ( 184993 )
    Dodatkowe parametry wysłki podczas zakupu w sklepie
    EAN : 9788382311884
    Materiał :

Informacje o sprzedającym USER_1581661

Pokaż więcej
  • Handlujemy.pl sp. z.o.o.
  • Ul. Gen. J. Dąbrowskiego 8 lok 12
  • NIP: 8943047686
  • REGON: 022203335

Gwarancja 12 miesięcy

Pokaż więcej
  • RODZAJ GWARANCJI

    producenta/dystrybutora

    OKRES GWARANCJI

    12 miesięcy

    1. Sprzedawca odpowiedzialny jest wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie za wadę fizyczną uznaje się niezgodność dostarczonego produktu z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty wydania mu danego produktu przez Sprzedawcę.
    2. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
    3. W celu umożliwienia Sprzedawcy rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupy tego produktu lub produktów z opisem reklamacji.mi przepisami prawa.

Reklamacje 356 dni

Pokaż więcej
  • CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI

    2 lata

    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

    Dodatkowe informacje

    Przed przystąpieniem do reklamacji zachęcamy w pierwszej kolejności do kontaktu ze sprzedawcą poprzez e-mail lub telefonicznie.

    PROCEDURA REKLAMACYJNA:

    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

    1. Formularz reklamacji 

    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu 

    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami i dodatkami w oryginalnym opakowaniu oraz z kopią dokumentu zakupu (paragon lub faktura).

    3. Wysyłka

    Reklamowany produkt należy wysłać na wskazany przez sprzedawcę w korespondencji e-mail adres.

    3. Opłata za wysyłkę

    Opłata za wysyłkę uzalezniona jest od towaru oraz od sprzedawcy. W większości przypadków odbywa się ona tą samą drogą co zakup oraz jest bezpłatna. Aby poznać warunki opłat za wysyłkę w procedurze reklamacji, prosimy o kontak ze sprzedawcą.

Zwrot towaru 14 dni

Pokaż więcej
  • Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Koszt zwrotu

    Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.

    Dostępne możliści wysyłki zwrotu towaru :

    Allegro Paczkomaty InPost

    Allegro Paczkomaty InPost pobranie

    Allegro miniKurier24 InPost

    Allegro Kurier24 InPost

    Allegro miniKurier24 InPost pobranie

    Allegro Kurier24 InPost pobranie

    Allegro ORLEN Paczka

    Allegro One Box, One Kurier

    Allegro One Punkt, One Kurier

    Allegro Odbiór w Punkcie UPS

    Allegro Punkty Poczta, Żabka

    Allegro One Box, One Kurier - dostawa dzisiaj

    Allegro Punkty Poczta pobranie

    Allegro One Kurier - dostawa jutro

    Allegro One Kurier - dostawa dzisiaj

    Allegro Pocztex Kurier 48

    Allegro Kurier Pocztex

    Allegro Kurier UPS

    Allegro Przesyłka polecona

    Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie

    Allegro Kurier Pocztex pobranie

    Allegro Kurier UPS pobranie

    Allegro ORLEN Paczka pobranie

     

    Warunki zwrotu, koszt zwrotu, rodzaj przesyłki oraz adres do zwrotu zostanie podany przez sprzedawcę.

     

     

    Jak zwrócić?

     

    Jeśli zamawiasz zakupiony towar poza granice Polski, mogą obowiązywać inne zasady zwrotu, reklamacji, gwarancji oraz kosztów.

     

    Więcej informacji znajdziesz w regulaminie platformy handlowej Handlujemy.pl