Wizjonerskie Organizacje Skuteczne Praktyki Najlepszych Z Najlep mt biznes na Handlujemy pl

0 ocen - 0 recenzji

Cena kup teraz
62,30 PLN GetBack Money Niska cena   z 1 sztuk
Wybierz opcje
Brak ofert, bądź pierwszy
Koniec oferty : 2024-03-21 12:00:00
Idź do sklepu Zobacz szczegóły
Informacje o sprzedającym
Pewny Sprzedawca
 Paypal Payu Przelewy24
Koszty dostawy
  • Odbiór osobisty 0,00 PLN
  1. Lokalizacja: Śląskie, Częstochowa
  2. Wysyłka w ciągu [dni]: Zapytaj sprzędawcę
  3. Do końca pozostało: 
  4. Produent:  mt biznes
  5. Inne oferty produenta: Mt Biznes
6 Wyświetleń

Parametry

  • StanNowy
  • ProducentMt Biznes
  • EAN9788380878716

Opis przedmiotu aukcji

Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe. Firmy wizjonerskie to te, które trwają przez całe stulecia i nieprzerwanie rosną w siłę, mimo że ich założyciele odeszli dawno temu. To machiny postępu, które żyją własnym życiem. Pytanie brzmi: jak skonstruować taką machinę? To pytanie zainspirowało autorów tej książki do zbadania tysiąca ośmiuset lat łącznej historii osiemnastu wizjonerskich firm, wśród których są między innymi: Walt Disney, Hewlett-Packard, 3M, Ford, IBM, Philip Morris, Sony, Wal-Mart, Citicorp, Marriott, Johnson & Johnson, Motorola, Boeing i American Express. Autorzy sięgają wstecz do czasów, kiedy te potężne dziś korporacje były raczkującymi przedsiębiorstwami. Opisują ich drogę do wielkości. Docierają do tego, co odróżnia firmy wizjonerskie od pozostałych. Opisują najważniejsze mechanizmy zarządzania wizjonerskimi organizacjami. To właśnie za sprawą tych mechanizmów przeciętne organizacje stają się nieśmiertelne: • kultystyczna kultura – jak zmieniać pracowników w misjonarzy, • wielkie, ryzykowne i śmiałe cele – czym rozpalać serca i umysły ludzi w firmie, • geniusz „ORAZ” – jak godzić wiele sprzecznych priorytetów na drodze rozwoju, • intraprzedsiębiorczość – jak nadać korporacji zwinność i elastyczność małej firmy, • inkubowanie menedżerów – skąd brać dobrych ludzi w miejsce tych, którzy odchodzą. Zamiast modnych chwilowo mądrości menedżerów wypływających na fali koniunktury i odchodzących z rynku, kiedy tylko prosperity ustępuje miejsca kryzysowi, zarządzający w firmach znajdą w tej książce sprawdzone koncepcje, które przetrwały próbę czasu. Koncepcje prowadzące do produktywnych zmian – zmian, które nie niszczą już istniejących fundamentów firmy (poza sytuacjami, w których te fundamenty trzeba dopiero zbudować). Daleka przyszłość twojej firmy waży się już dziś. Kiedy przeczytasz tę książkę, dostrzeżesz, jak wiele jeszcze masz do zrobienia w twojej organizacji. Wejdź na ambitną drogę, jaką obrali inni konstruktorzy wizjonerskich firm. *** Wizjonerskie organizacje to niezwykły podręcznik biznesowy, poparty szeroko zakrojonymi badaniami. Znajdziesz w nim mnóstwo niekonwencjonalnych wniosków. (...) Polecam go wszystkim. Richard J. Tofel, „Wall Street Journal” Wiele napisano o wyzwaniach, z jakimi zmierzyć się muszą młode firmy, jednak jeszcze trudniejsze bywa przetrwanie próby czasu i utrzymanie wcześniej zdobytej pozycji rynkowej. Książka Wizjonerskie organizacje to efekt wieloletnich, rzetelnych analiz firm, których strategie dojrzewały jak wino. Autorzy uniknęli typowych dla menedżerskich bestsellerów uproszczeń – pokazali, że na długotrwały sukces firmy nie składają się wyłącznie działania charyzmatycznych przywódców, ale też wypracowywane przez lata wizja, kultura i sposoby podejmowania decyzji biznesowych. dr hab. Krzysztof Klincewicz, Katedra Teorii Organizacji Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego Autorzy nie obawiają się podważać często spotykanych stereotypów o organizacjach osiągających sukces. Słusznie zauważają, że to nie charyzmatyczne przywództwo i sztucznie sformułowane wizje, lecz ciągła zdolność do przezwyciężania samych siebie, zadawania właściwych pytań, eksperymentowania, a jednocześnie skoncentrowania się na głównym celu są czynnikami stymulującymi sukces w długim okresie. Ta lektura motywuje czytelnika do zdefiniowania, co dla jego firmy jest krytycznym czynnikiem sukcesu. Andrzej Dąbrowski, były prezes zarządu Philip Morris Polska *** Jim Collins bada trwałe, nadzwyczajne firmy: jak się rozwijają, jak dochodzą do ponadprzeciętnych wyników i jak z dobrych stają się wielkie. Prowadząc seminaria na całym świecie, dzieli się swoimi wnioskami z zarządzającymi największych korporacji. Jego artykuły regularnie ukazują się w „Fortune”, „The Economist”, „USA Today” i „Harvard Business Review”. Jest autorem książek Od dobrego do wielkiego, Jak upadają giganci oraz Od celu do wyniku. Jerry I. Porras jest emerytowanym profesorem w dziedzinie zachowań organizacyjnych i zarządzania zmianą. Był wicedziekanem w Graduate School of Business na Uniwersytecie Stanforda. Regularnie prowadził wykłady dla zarządzających. Specjalizuje się w badaniach nad tym, jak spójność działań firmy z jej rdzennymi celami i wartościami korzystnie wpływa na wyniki. Tytuł Wizjonerskie organizacje skuteczne praktyki najlepszych z najlepszych Autorzy Jim Collins, Jerry I. Porras Tłumacz Tomasz Rzychoń Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380878716 ISBN 9788380878716 Kategoria Biznes,ekonomia,marketingarządzanie Liczba stron 472 Format 15.5x23.2x2.4 cm Rok wydania 2019 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1 Waga 0.728 kg
 Istnieją firmy wizjonerskie i pozostałe.

Dostawa i płatności już od 0,00 PLN

Pokaż więcej
Pierwsza sztuka Kolejna sztuka Maks. w paczce Wysyłka w ciągu [dni]
Odbiór osobisty---------
Informacje o płatnościach:
  • Płatność internetowa lub płatność kartą
  • Przelew bankowy
  • Płatność gotówką przy odbiorze osobistym
Punkty odbioru
Użytkownik nie posiada zdefiniowanych punktów odbioru. Skorzystaj z danych teleadresowych udosępnionych przez sprzedającego.

Dodatkowe informacje USER_1581661

Pokaż więcej
  • Dostępny Od Ręki
    Przy większym zamówieniu wysyłka gratis.
    Wysyłka w 24 godziny.
    Producent : Mt Biznes
    Kategoria: Książki > Biznes i Ekonomia ( 49157 )
    Dodatkowe parametry wysłki podczas zakupu w sklepie
    EAN : 9788380878716
    Materiał :

Informacje o sprzedającym USER_1581661

Pokaż więcej
  • Handlujemy.pl sp. z.o.o.
  • Ul. Gen. J. Dąbrowskiego 8 lok 12
  • NIP: 8943047686
  • REGON: 022203335

Gwarancja 12 miesięcy

Pokaż więcej
  • RODZAJ GWARANCJI

    producenta/dystrybutora

    OKRES GWARANCJI

    12 miesięcy

    1. Sprzedawca odpowiedzialny jest wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie za wadę fizyczną uznaje się niezgodność dostarczonego produktu z umową. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty wydania mu danego produktu przez Sprzedawcę.
    2. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
    3. W celu umożliwienia Sprzedawcy rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupy tego produktu lub produktów z opisem reklamacji.mi przepisami prawa.

Reklamacje 356 dni

Pokaż więcej
  • CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI

    2 lata

    rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo

    Dodatkowe informacje

    Przed przystąpieniem do reklamacji zachęcamy w pierwszej kolejności do kontaktu ze sprzedawcą poprzez e-mail lub telefonicznie.

    PROCEDURA REKLAMACYJNA:

    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

    1. Formularz reklamacji 

    Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu 

    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami i dodatkami w oryginalnym opakowaniu oraz z kopią dokumentu zakupu (paragon lub faktura).

    3. Wysyłka

    Reklamowany produkt należy wysłać na wskazany przez sprzedawcę w korespondencji e-mail adres.

    3. Opłata za wysyłkę

    Opłata za wysyłkę uzalezniona jest od towaru oraz od sprzedawcy. W większości przypadków odbywa się ona tą samą drogą co zakup oraz jest bezpłatna. Aby poznać warunki opłat za wysyłkę w procedurze reklamacji, prosimy o kontak ze sprzedawcą.

Zwrot towaru 14 dni

Pokaż więcej
  • Zwroty

    Czas na odstąpienie od umowy

    14 dni

    Koszt zwrotu

    Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.

    Dostępne możliści wysyłki zwrotu towaru :

    Allegro Paczkomaty InPost

    Allegro Paczkomaty InPost pobranie

    Allegro miniKurier24 InPost

    Allegro Kurier24 InPost

    Allegro miniKurier24 InPost pobranie

    Allegro Kurier24 InPost pobranie

    Allegro ORLEN Paczka

    Allegro One Box, One Kurier

    Allegro One Punkt, One Kurier

    Allegro Odbiór w Punkcie UPS

    Allegro Punkty Poczta, Żabka

    Allegro One Box, One Kurier - dostawa dzisiaj

    Allegro Punkty Poczta pobranie

    Allegro One Kurier - dostawa jutro

    Allegro One Kurier - dostawa dzisiaj

    Allegro Pocztex Kurier 48

    Allegro Kurier Pocztex

    Allegro Kurier UPS

    Allegro Przesyłka polecona

    Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie

    Allegro Kurier Pocztex pobranie

    Allegro Kurier UPS pobranie

    Allegro ORLEN Paczka pobranie

     

    Warunki zwrotu, koszt zwrotu, rodzaj przesyłki oraz adres do zwrotu zostanie podany przez sprzedawcę.

     

     

    Jak zwrócić?

     

    Jeśli zamawiasz zakupiony towar poza granice Polski, mogą obowiązywać inne zasady zwrotu, reklamacji, gwarancji oraz kosztów.

     

    Więcej informacji znajdziesz w regulaminie platformy handlowej Handlujemy.pl